dinsdag 29 november 2011

Wat een was!

Je hoort het iedereen zeggen maar wat veel WAS heb je met kinderen! Helemaal nu het weer winter word en je heb er weer de dikke broeken en truien tussen zitten. Die vullen de wasmachine aardig snel vol. Vanmorgen trof ik de bovenverdieping dan ook zo aan:


Een was om opgevouwen te worden:


En als de was op het rekje opgevouwen is dan kan deze natte was er weer op:


En hier ligt nog een berg was wat ik uit de droger haalde, klaar om opgevouwen te worden:



Vervolgens kon ik nog een was aanzetten in de droger en weer een nieuw wasje aanzetten in de wasmachine. Op zulke momenten ben ik zo ontzettend blij met de wasmachine en de droger! Dan moet ik telkens denken aan oma Kooijker die dan verteld: "de 11e kraamdag stond ik weer een hele dag bij de wastobbe want er lag geen schone was meer in de kast na een week kraamweek." En dat na 10 dagen verplichte bedrust!
Bedankt 20e eeuw!



En nu snel aan de bak, er is nog werk te doen hier.... ;)



2 opmerkingen:

Evert,Thea & Joël zei

jaja, je wasmachine en jij draaien vast overuren? Hopenlijk wordt het goed betaald;)!?

Edward en Marije zei

Gelukkig ben ik niet de enige die zich er af en toe over kan verbazen. Ik heb nu een machine met extra grote trommel en wat denk je? ook zo weer vol!
Succes er mee!