donderdag 10 november 2011

Flensjes met spinazie

Af en toe maak ik een recept uit het opperdepop boek. Dit is een kookboek met aantrekkelijke recepten voor kinderen. Voor vandaag zou ik flensjes met spinazie maken.
Dat was geen succes.
Rachel begon gelijk al te huilen, 'ik wil niets op mijn pannenkoek!' Daniël zette het ook op een brullen toen hij de spinazie proefde en er achter kwam dat dit geen gewone pannenkoek is. Ze voelden zich behoorlijk berlazerd met zo'n flensje.
Zo zag het er uit bij ons aan de tafel.



Rachel zei na 5 min huilen ineens: 'ik heb een goed idee, als ik deze helemaal op eet mag ik dan een pannenkoek met niets erop?' Wat kan zo'n 3 jarige al goed onderhandelen.
Ik ging accoord met deze deal, maar helaas Rachel kon het echt niet weg krijgen. Daniël probeerde het ook nog eens maar ook hij vond het echt niet lekker.
Oké, omdat ze het wel echt geprobeerd hadden mochten ze toch nog een flensje zonder iets.
De sfeer aan tafel veranderde totaal.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou dat is wel duidelijk dus!! mss ff mailen naar AH??hahaha, jullie hebben vast wel lol gehad!!lfs uit S''dijk

Antje zei

Prachtig, goed dat je ze toch nog een lekkere pannenkoek hebt gegeven! Ik vind het ook naaierij, doen alsof je een flensje geeft en dan is het spinazie. Net als die melk-ijsjes van vroeger, brrr.