zondag 20 juni 2010

Bost

Ik liet altijd regelmatig mijn zoogkompressen slingeren. Rachel vond dit altijd zeer interessant en wist ook goed wat ze er mee moest doen want ze verdwenen altijd onder haar shirt.
Van de week vond ze ook ergens een zoogkompres. Op een gegeven moment hoor ik haar steeds roepen 'bost' 'bost' ik kijken en zie daar, de zoogkompres tegen haar shirt met hier tegen aan haar knuffel. Hou de knuffel goed vast he!


Ik had altijd nog een keer verwacht dat Rachel zulke taferelen zou uithalen maar het gebeurde niet. Nu ben ik zo goed als gestopt met borstvoeding en zie daar, ineens doen ze toch nog wat na. Ach, dan ben je als moeder alleen maar weer trots:)

3 opmerkingen:

Ben zei

klein moedertje in de dop!
liefs (o)pa en (o)ma.

De Spiekers zei

Haha, herkenbaar, Arend zat ook altijd naast me zijn aap te 'voeden'. Zo zit het goede voorbeeld er toch vroeg in!

(Beter dan het kleine kind bij de kinderboerderij die met zijn papa naar een lammetje keek dat dronk bij z'n moeder: "ja, dat lammetje krijgt de fles!" argh...)

Evert,Thea & Joël zei

Geweldig, zo moeder zo dochter ;)
Leuke herinnering als ze ooit gaat trouwen.....