woensdag 7 oktober 2009

Verlof!

Afgelopen maandag heb ik voor het laatst gewerkt en kan ik heerlijk gaan genieten van mijn verlof! Wat een luxe tijd weer!
Het gaat goed met mij, buiten mijn vermoeide bekken/rug om. Ik moet gewoon goed op letten wat ik doe en mijn energie een beetje verdelen. Maar dat vind ik nog wel eens moeilijk:) Het kindje is net zo'n actieveling als Rachel was in mijn buik dus we maken onze borst maar nat;) De verloskundige denkt dat het een iets groter kind wordt als Rachel was bij de geboorte. Nou ja, we zien het vanzelf.
Nu heb ik heerlijk veel tijd voor Rachel en voor de voorbereidingen voor de baby. Het kamertje wordt al erg mooi, als deze klaar is maak ik nog wel wat foto's.
Rachel is en blijft een heerlijk meisje. Sinds vorige week doet ze echt niets anders meer dan lopen. Overal heen, het liefst naar buiten. Als je de buitendeur voor haar neus dicht doet laat ze het ook wel even weten dat ze dit niet leuk vind!
Ook lopend houd Rachel het liefst van alles vast, wat een lekker ding.

4 opmerkingen:

Evert,Thea & Joël zei

Jullie zien er met z;n beiden weer goed uit zeg!Volgens mij heb je niet veel meer 'buik'als bij Rachel!Leuk jullie binnenkort te zien, kunnen de kinderen weer lekker samen spelen! GEniet van je welverdiende rust.tot gauw

Anoniem zei

Geniet lekker van je verlof!!
groetjes, Tineke

Edward en Marije zei

Gefeliciteerd met je verlof!
En nu lekker met de beentjes omhoog!?

De Spiekers zei

Mooie buik! En heerlijk meissie :-)