woensdag 22 juli 2009

Verloskundige

Vanmorgen bij de verloskundige geweest en alles was goed!
Het hartje konden we niet heel goed beluisteren omdat het kindje steeds weg dook als we het hartje konden horen. Het was in ieder geval een bewegelijk kind, en zo ervaar ik het ook! Wat een bewegingen al in mijn buik de hele dag door! Het lijkt wel een kleine Rachel.
Mijn HB (ijzergehalte) in mijn bloed was wat aan de lage kant (6.1) wat verklaard waarom ik wel erg graag middagdutjes doe:) Wat ijzertabletten meegekregen, en de komende weken maar eens extra op de voeding letten. Want een bevalling beginnen met een laag HB heb ik niet zo veel zin in.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

o wat fijn dar je de baby al zo goed kan voelen.. een echte Spijker-Kruitbosch dus, lekker bezig!
Echt byzonder weer hoor!!

Denk om jezelf en doe het rustig aan! we moeten binnenkort maar ff weer wat afspreken! ben erg benieuwt naar je buikje! En naar Rachel!

liefs Dineke

Evert,Thea & Joël zei

ha Renske en Peter!

Goed bericht zeg!
Fijn te horen
Rustig aan doen hoor Renske, enl ekker de tabletten slikken.. ;) hopenlijk gaat hij snel weer om hoog!

Tot snel.. is het mooi geworden?
liefs Thea

Ben zei

Als 't net zo'n liefie wordt als Rachel.......
dan stuur ze straks maar eens uit logeren.
pa/ma