woensdag 27 april 2011

De Hangmat

Met dit mooie weer zijn we regelmatig te vinden in de hangmat. Mijn favoriete plekje in de tuin. Al jaren! Ik heb deze hangmat gekregen van Peter toen hij zijn broer heeft bezocht in Curacao. Dat is al 9 jaar geleden. Toen hing de hangmat nog bij mijn ouders in de tuin. De hangmat gaat al jaren mee op vakantie. We zoeken nog net ons plekje er niet op uit. Tussendoor hangt hij dus in onze tuin.
De kinderen vinden het af en toe ook heerlijk om ff bij mij te ´hangen´.

Lucht kusje naar de fotograaf


High-five!


Box!




2 opmerkingen:

Evert,Thea & Joël zei

Wat een leuke foto's allemaal!
Paaseieren verfen,, dat had ik ook nog willen doen :) er zijn nog zo veel dingen waar ik nog even niet aan toekom, maar gelukkig komen er nog meer paasfeesten.En die hangmat, heerlijk lijkt me dat, mogen we ook keertje komen chillen?

Anne-Renske zei

Leuke foto's van jullie drietjes in de hangmat!! Het was er ook wel het weer voor om te relaxen in het zonnetje! Op naar veel zonnige dagen :)