zondag 9 januari 2011

Creatief

Ik heb echt wel wat creativiteit van mijn moeder geërfd en ook ik vind het leuk om met stofjes bezig te zijn. Daaruit is onder andere deze kleertjes van Rachel ontstaan. Het begon bij de maillot, die vond ik ergens in de aanbieding. Toen dacht ik: ik heb nog wel een leuk spijkerstofje en een rood stofje waarvan ik een rokje kan maken. En van het een komt het ander. Toen ik het Rachel aantrok was ik nog blij dat de maillot paste want de koopdatum is al enige tijd geleden;)
Rachel vind vooral de ketting heel mooi:)

5 opmerkingen:

Antje zei

Knap hoor! Leuk gedaan! Mooie foto ook van je trotse meid.

Evert,Thea & Joël zei

zeker knap! kan je niet een winkeltje beginnen// maar ik heb wel intresse in jongens kleren..haha Mooie dochter heb je!!

Ben zei

Rachel, wat zie je er mooi uit met de kleertjes!!!

Ben zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Johan en Margriet zei

Gaaf! En het kan zo de 'Lief' winkel in.