vrijdag 6 november 2009

Was ophangen

Rachel begint mij al behoorlijk na te doen in mijn dagelijkse dingentjes. Ze gaat mij met de stofdoek achterna, de trap wordt ook schoongeveegd met haar borstel en als ik de keuken aanveeg wil ze ook wel erg graag een bezem. Helaas vind ze het dan leuker om het stapeltje net aangeveegde vuil uit elkaar te vegen, dan zie je tenminste wat je doet.
Een van haar favoriete bezigheden is de was ophangen. Wat kan ze daar zoet mee zijn! die onderbroeken worden wel duizend keer opgehangen, helaas vallen ze er nog wel vaak af:)

4 opmerkingen:

De Spiekers zei

Herkenbaar! Heel gezellig! Soms ook wel eens lastig: ik wil HELPEN!!!! (ja maar ik moet nu éven opschieten...)

Ben zei

't Is een schattie!

R.A.M.P. zei

Hey, dat is handig.

Wat een mooi meisje hebben jullie toch.

Anoniem zei

handig zeg!! kunnen jullie lekker samen beetje 'aanrommelen'!liefs Thea