woensdag 28 oktober 2009

De babykamer

De babykamer is helemaal af! Het is een zonnig geheel geworden.
Ondertussen ben ik 37 weken zwanger en mag theoretisch de baby geboren worden. Ik vind zelf ook dat de baby al mag komen. We zijn zo nieuwschierig! En zo'n dikke buik met onze Rachel is ook niet echt relaxed. Gelukkig gaat het goed met de zwangerschap! Het leeft en beweegd flink in mijn buik en daar ben ik erg dankbaar voor. De baby ligt nog niet ingedaald (heeft Rachel ook nooit gedaan). Theoretisch kan bij het breken van de vliezen dan je navelstreng mee naar buiten glijden en als het hoofdje dan mee glijd dan knelt het hoofdje de navelstreng af. Dat wil je liever niet. Gelukkig komt dit zeer zeldzaam voor. Doordat het kindje ook nog niet ingedaald is ligt het met zijn/haar hoofdje op mijn schaambot te drukken wat mij pijnklachten geeft aan het schaambot. Fijn....
Kortom laat maar komen! Maar ja het kan ook nog 5 weken duren....



Het wiegje waar wij thuis allemaal in hebben gelegen staat ook al klaar.
Hij is bij mijn ouders van zolder gehaald en weer opgeknapt en opgefrist.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie zonnige kamer!Daar mag hij/zij straks heerlijk in slapen!

Unknown zei

Oja,Bas is dus Michelle...heb zelf geen google account vandaar!

Evert,Thea & Joël zei

Gezellig kamertje, daar zou ik wel een nachtje in willen slapen als ik jullie baby was...haha;)
Ziet er mooi uit hoor!

De Spiekers zei

Mooie kamer hoor! En nu maar wachten op de vulling! (die toch het eerste half jaar bij jullie wil slapen, hahaha)

Anoniem zei

he rens!wat een mooie kamer is het geworden!!!echt super!

liefs dineke

kruitbosch zei

wieg stinkt nog naar mij?
leuk geworden joh!
laat maar komen die spieker!